čtvrtek 20. července 2017

Podprůměrný servis, ale výborné jídlo - MJ Holiday

Když si někdo chce vychutnat dobrá a kvalitní žebra v Brně, tak mu většinou doporučím restaurant MJ Holiday na Svratecké ulici. Do této restaurace už jsem zavítal mnohokrát a i když kvalita jídla se žádným způsobem nesnížila, tak kvalita servisu značně ano. Proto jsem chtěl napsat tuhle recenzi/kritiku, aby potencionální zákazník věděl do čeho se pouští. A zároveň může fungovat jako podnět pro MJ Holiday ke zlepšení. Tak jaké jsou tedy údajně nejlepší žebra v Brně?





Samotná viditelnost podniku nemusí být pro nového zákazníka úplně jednoznačná. Dostanete se sem nejjednodušeji linkou číslo 1 z hlavního nádraží směrem na Bystrc. Vystoupíte na zastávce Svratecká, přejdete a hned nalevo je vstup do dvora, kde je situována zahrádka restaurace.

Dorazil jsem sem kolem druhé hodiny odpolední na pozdní oběd. Restaurace nebyla nijak zvlášť zaplněná, protože nebylo extra hezké počasí, takže zahrádka byla z půlky prázdná. Uvnitř bylo taky pár stolů neobsazených a právě proto jsem nepochopil hned první nepříjemnou zkušenost. Usadil jsem se a čekal na příchod servírky. Ovšem servírka se nezjevovala. Respektive byla asi 2 metry od mého stolu, ale vedla vášnivou debatu s druhou servírkou o dění ve světě. Debata byla tak imersivní, že nejspíš zapomněli, že mají hosty. Každopádně asi po 5-7 minutách se konečně zastavila u mého stolu. Objednal jsem si pivko a půl kila žeber.

Pivko mi přinesli skoro okamžitě, za což chválím. Za co už se pochválit nedá je špinavá sklenice a pivo vonící po jaru, což je docela vtipný paradox. Naposledy jsem byl v této restauraci asi před půl rokem a něco podobného jsem zde ještě nezažil. Kdyby byla restaurace plná hostů, tak se dají tyto překlepy tolerovat, ale když je hospoda z půlky prázdná, tak mi to nedává smysl. Vypadalo to spíš jako by se už nechtěli snažit.

Jídlo byla světlá chvilka celé návštěvy. Receptura marinády je vypiplaná do dokonalosti léty zkušeností a vynikající rozpečený chleba s bylinkovým máslem je třešničkou na dortu tohohle kulinářského požitku. Žebra jsou šťavnaté, nevysušené a plné chuti. Kdokoli zde žebra připravuje si opravdu zaslouží medaili a nejspíš i lepší podnik, kde tuhle delikatesu připravovat.
Žebra jsem snědl tak rychle, že jsem si je ani nestihl vyfotit. Takhle nějak vypadají :)
Po naprání svého břichu jsem už si jen spokojeně odfukoval a čekal, až mi trošku slehne a mohl jít si hodit šlofíka domů. To mi bylo trochu ztíženo, protože servírky opět vůbec neprocházeli zahrádkou a já čekal na to, až budu moct zaplatit asi 15 minut. Už jsem se skoro zvedal, že uteču bez placení, když ty peníze nechtějí, ale nakonec jsem si řekl, že by to nebylo fér vůči tomu úžasnému Žebromasterovi.

Můj celkový dojem a verdikt je poměrně rozporuplný. Co se týče servisu, tak MJ Holiday rozhodně pokulhává. Všechno tohle zachraňuje výborné jídlo, ale to není vše, co činí restauraci restaurací. Lidé by se měli hlavně dobře cítit a být vítáni. Takhle mi to přišlo spíš jako bych si přišel pro příděl na vojně a musel si pěkně počkat. Plesám kuchaři, který nakládá a peče žebra. A pokud je to tým lidí, tak vám přeji hodně štěstí. Majiteli restaurace radím si trošku srovnat personál, aby byl prozákaznický a dával bacha na špinavé sklenice a pivo plné jaru. 
Pro dnešek  je to 
                                                             3/5 hvězd. 

                                        
                               Žijte blaze,
J. D. 

Žádné komentáře:

Okomentovat